onsdag den 9. juni 2010

Pavillon - vedligeholdelsesfri pavilloner

Vi overvejer så småt at få en pavillon i haven. I dag kom jeg forbi en hjemmeside med pavilloner, udestuer, orangerier og andre udendørsbyggerier, som ser interessant ud.
VICA designer eksklusive pavilloner helt fra bunden af i vedligeholdelsesfri plastmaterialer.

VICAs har mange billeder af forskellige udendørsbygninger, som de har opført gennem tiderne, både af orangerier, pavilloner, udestuer, karnapper, med videre. De ser sgu godt ud, og så har de noget jeg ikke har set tidligere, nemlig byninger i andre farver end hvid og gråhvid.

De bygger i vedligeholdelsefrit plast, men altså og så i andre farver, så det er forfriskende.

VICA tilbyder også et selvbygger koncept, hvor man selv opfører den færdige pavillon. Så hvis vi beslutter os for tage tage sådan en selvbygger svend, kan vi få en eksklusiv pavillon af høj kvalitet til en yderst rimelig pris.


Nu er jeg ikke ligefrem håndværker, og normalt ville jeg holde mig langt væk fra sådan noget selvbygger noget, men for at det ikke skal være løgn, har de sågar lagt en lille vejlednings film ud om opførsel af deres selvbygger pavilloner. Og når man ser den ser det egentlig ret tilforladeligt ud, så måske skulle jeg alligevel vove det en øje og kaste mig ud i en selvbygger pavillon?


Jeg ved det ikke. Nu lader vi lige tanke bundefælde sig, og så forsøger vi at få den pavilon, vi gerne vil have, til at matche den pavillon vi har råd til. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar